КОЛАБОРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ІКТ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛІВ І УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
PDF

Ключові слова

шведський досвід
ІКТ в освіті
колаборативний підхід
мотиваційна
технологічна
рефлексивно-педагогічна компетентність

Як цитувати

[1]
M. P. Leshchenko and I. I. Kapustyan, “КОЛАБОРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ІКТ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛІВ І УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ”, ITLT, vol. 31, no. 5, Nov. 2012, doi: 10.33407/itlt.v31i5.750.

Анотація

У статті характеризується шведський досвід колаборативного підходу до післядипломного навчання педагогів на базі загальноосвітніх навчальних закладів, що полягає у створенні партнерських умов взаємодії учителів з учнями в ході колективної проектної діяльності. З’ясовано, що основними складовими ІКТ компетентності шведського вчителя є мотиваційна, технологічна, рефлексивно-педагогічна. Показано, що зусилля шведських освітніх менеджерів спрямовані на практичне оволодіння учителями й учнями ІКТ компетентностями в реаліях природного навчального процесу, який носить, водночас, дослідницький та прагматично-орієнтований характер.

PDF

Посилання

Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія / В. Ю. Биков. — К. : Атіка, 2008. — 684 с.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / під заг. ред. О. В. Овчарук. — К. : «К.І.С.», 2004. — 112 с.

ICT in Teacher Education:Challenging prospectsEdited by Mohamed Chaib & Ann-Katrin Svensson. — Jonkoping University Press / Encell. — 2005. — 250 p.

Chaib M. & Svensson A. ICT AND TEACHER EDUCATION: A Lifelong Learning Perspective // ICT in Teacher Education. — 2005. — P. 5–20.

Sоrensen B. ICT and schools in the information society: New Positions for Teachers // ICT in Teacher Education. — 2005. — P. 21–39.

Ahlbоck T. & Reneland L. Let’s think about it : Considering the strengths of web-based collaboration // ICT in Teacher Education. — 2005. — P. 100–111.

Koenraad T. & Parnell J. Pronett : Networking Education and Teacher Training // ICT in Teacher Education. — 2005. — P. 112–131.

Chaib C. Collaborative ict learning: Teachers’ Experiences // ICT in Teacher Education. — 2005. — P. 178–197.

Web site. — World Economic Forum : 2012–2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.weforum.org.

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.