Анотація
У статті висвітлюються різні підходи у сучасній педагогічній літературі щодо визначення поняття “самостійна робота” як специфічного виду навчально-пізнавальної діяльності; розглядаються існуючі класифікації самостійних робіт з використанням можливостей засобів інформаційно-комунікаційних технологій, особливо концентрується увага на класифікації Джуді Харріса, що ґрунтується на пізнавальній діяльності того, хто навчається. та види самостійної роботи студентів з використанням можливостей засобів інформаційно-комунікаційних технологій, пояснюється поняття web-квеста як спеціально організованого виду дослідницької діяльності, для виконання якої студенти здійснюють пошук інформації у мережі за вказаними адресами.
Посилання
Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / О. В. Малихін. — Кривий Ріг : КДПУ, 2009. — 400 с.
Формирование учебной деятельности студентов / [ред. В. Я.Ляудис]. — М. : Изд-во МГУ, 1989. — 239 с.
Новые педагогические и информационные технологии в образовании / [под ред. Полат Е. С.]. — М. : Логос, 1999. — 256 с.
Ackermann E. K. Les autoroutes de l’information: culture de “zappeurs” ou culture d’auteurs? / E. K.Ackermann // Paris:Interface. — 1996. — № 15(5). — L. 38–42.
Warschauer M. Network-based language teaching: Concepts and Practice / ed. M. Warschauer, R. Kern. — N.Y. : Cambridge University Press, 2000. — 240 р.
Van Dusen, L.M. Can Inegrated Instructional Technology Transform the Classroom? / L. M. Van Dusen, B. R. Worthen // Educational Leadership. — 1997. — № 2. — L. 28–34.
Burns T. The Management of Innovation / T. Burns, G. M. Stalker. — Oxford; New York: Oxford University Press, 1994. — 269 p.
Miller L. Putting the Computer in Its Place: A Study of Teaching with Technology / L. Miller, J. Olson // The Journal of Curriculum Studies. — 1994. — №26. — L. 121–141.
Poellhuber Bruno. Pratiques pedagogiques et nouvelles technologies/ [Електронний ресурс] // Clic. — #18, octobre 1997. — Режим доступу : http://www.vitrine.collegebdeb/Clic/CLIC18/Pratique.htm/. — Загол. з екрану. — Мова англ.
Harris Judy. Models of Internet-learning. [Електронний ресурс] / Harris Judy. — Режим доступу : . — Загол. з екрану. — Мова англ.
Dodge B., March T. What’s a web-quest? [Електронний ресурс] / . Режим доступу: <http://edweb.sdsu.edu/webquest/overview.htm>. – Загол. з екрану. – Мова англ.
Marzano R.J., Brandt R.S., Hughes C.S., Jones B.F., Presseisen B.Z., RankinS.C., Suhor C. Dimensions of thinking: A framework of curriculum and instruction / R. J .Marzano [et al.]. — Alexandria VA: Association for Supervision and Curriculum Development, 1994. — 148 p.
Clarke J.H. Patterns of thinking: Integrating learning skills in content teaching / J. H. Clarke. — Needham Heights MA: Allyn and Bacon, 1990. — 283 p.
Dodge B., March T. What’s a web-quest? [Електронний ресурс] / Dodge B., March T. — Режим доступу: <http://edweb.sdsu.edu/webquest/overview.htm>. — Загол. з екрану. — Мова англ.
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.