ЗАСОБИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК УМОВАХ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
PDF

Ключові слова

самостійна робота
засоби інформаційно-комунікаційних технологій
навчальний процес
web-квест

Як цитувати

[1]
M. Y. Prodayko, “ЗАСОБИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК УМОВАХ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ”, ITLT, vol. 31, no. 5, Nov. 2012, doi: 10.33407/itlt.v31i5.661.

Анотація

У статті висвітлюються різні підходи у сучасній педагогічній літературі щодо визначення поняття “самостійна робота” як специфічного виду навчально-пізнавальної діяльності; розглядаються існуючі класифікації самостійних робіт з використанням можливостей засобів інформаційно-комунікаційних технологій, особливо концентрується увага на класифікації Джуді Харріса, що ґрунтується на пізнавальній діяльності того, хто навчається. та види самостійної роботи студентів з використанням можливостей засобів інформаційно-комунікаційних технологій, пояснюється поняття web-квеста як спеціально організованого виду дослідницької діяльності, для виконання якої студенти здійснюють пошук інформації у мережі за вказаними адресами.

 

PDF

Посилання

Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / О. В. Малихін. — Кривий Ріг : КДПУ, 2009. — 400 с.

Формирование учебной деятельности студентов / [ред. В. Я.Ляудис]. — М. : Изд-во МГУ, 1989. — 239 с.

Новые педагогические и информационные технологии в образовании / [под ред. Полат Е. С.]. — М. : Логос, 1999. — 256 с.

Ackermann E. K. Les autoroutes de l’information: culture de “zappeurs” ou culture d’auteurs? / E. K.Ackermann // Paris:Interface. — 1996. — № 15(5). — L. 38–42.

Warschauer M. Network-based language teaching: Concepts and Practice / ed. M. Warschauer, R. Kern. — N.Y. : Cambridge University Press, 2000. — 240 р.

Van Dusen, L.M. Can Inegrated Instructional Technology Transform the Classroom? / L. M. Van Dusen, B. R. Worthen // Educational Leadership. — 1997. — № 2. — L. 28–34.

Burns T. The Management of Innovation / T. Burns, G. M. Stalker. — Oxford; New York: Oxford University Press, 1994. — 269 p.

Miller L. Putting the Computer in Its Place: A Study of Teaching with Technology / L. Miller, J. Olson // The Journal of Curriculum Studies. — 1994. — №26. — L. 121–141.

Poellhuber Bruno. Pratiques pedagogiques et nouvelles technologies/ [Електронний ресурс] // Clic. — #18, octobre 1997. — Режим доступу : http://www.vitrine.collegebdeb/Clic/CLIC18/Pratique.htm/. — Загол. з екрану. — Мова англ.

Harris Judy. Models of Internet-learning. [Електронний ресурс] / Harris Judy. — Режим доступу : . — Загол. з екрану. — Мова англ.

Dodge B., March T. What’s a web-quest? [Електронний ресурс] / . Режим доступу: <http://edweb.sdsu.edu/webquest/overview.htm>. – Загол. з екрану. – Мова англ.

Marzano R.J., Brandt R.S., Hughes C.S., Jones B.F., Presseisen B.Z., RankinS.C., Suhor C. Dimensions of thinking: A framework of curriculum and instruction / R. J .Marzano [et al.]. — Alexandria VA: Association for Supervision and Curriculum Development, 1994. — 148 p.

Clarke J.H. Patterns of thinking: Integrating learning skills in content teaching / J. H. Clarke. — Needham Heights MA: Allyn and Bacon, 1990. — 283 p.

Dodge B., March T. What’s a web-quest? [Електронний ресурс] / Dodge B., March T. — Режим доступу: <http://edweb.sdsu.edu/webquest/overview.htm>. — Загол. з екрану. — Мова англ.

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.