Анотація
У статті висвітлено психолого-педагогічні вимоги до ігрових та розвивальних програмних засобів як складових комп’ютерно-ігрового середовища початкового навчального закладу. Розглянуто комплекс ергономічних вимог до структури і складу комп’ютерно-ігрового комплексу, надано рекомендації щодо найбільш доцільних шляхів його створення та використання.Посилання
Бондаровская В. М. Вопросы эргономики в процессе взаимодействия ребенка с компьютером / 2. 2. Проблемы компьютеризации дошкольного воспитания: Материалы научно-технического семинара. Серия 9. ”Экономика и системы управления”. Выпуск 2 (229). — М.: ЦНИИ ”Электроника”, 1989. — С. 31–33.
Зварыгина Е. В. Педагогические подходы к компьютерным играм для дошкольников // Информатика и образование. — 1990. — №6. — С. 94–104.
Кореганова О. І. Комп’ютер у дошкільному закладі // Комп’ютер у школі та сім’ї. — 2000. — №3. — С. 40.
Моторин В. Воспитательные возможности компьютерных игр// Дошкольное воспитание. — 2000. — №11. — С. 53–55.
Новоселова С. Л., Петку Г. П. Компьютерный мир дошкольника. — М.: Новая школа, 1997. — 128 с.
Новоселова С. Л., Петку Ф. П., Пашелите И. Ю. Новая информационная технология в работе с дошкольниками. Применима ли она? // Дошкольное воспитание. — 1989. — № 9. — С. 73–76.
Новоселова С. Л. Проблема информатизации дошкольного образования // Информатика и образование. — 1990. — №2. — С. 93–96.
Новоселова С. Л. Психолого-педагогические аспекты обоснования использования компьютерно-игрового комплекса в системе дошкольного воспитания / Проблемы компьютеризации дошкольного воспитания: Материалы научно-технического семинара. Серия 9. Экономика и системы управления. Выпуск 2 (229) — М.: ЦНИИ “Электроника”. — 1989. — С. 8–11.
Полька Н. Комп’ютер: санітарні вимоги// Дошкільне виховання. — 1999. — №5. — С. 8.
Чайнова Л. Д., Горвиц Ю. М. Ассоциация КИД действует. По материалам межрегионального семинара по проблемам компьютеризации дошкольного воспитания // Техническая эстетика. — 1992. — №5. — С. 24–25.
Чайнова Л. Д., Горвиц Ю. М. Компьютеры для детей: психологические проблемы безопасности и комфорта. //Психологический журнал. — 1994. — №4. — С. 63–65.
Чайнова Л. Д. Компьютерные игры в дошкольном образовании // Техническая эстетика. — 1992. — №1. — С. 19.
Нокс Дж. Что могут дать компьютеры педагогике: Взгляд из американской школы // Информатика и образование. — 1991. — № 5. — С. 107–112.
Yawkey T. The computer in nu rsery school, « Prospects >. Vol. XVI, № 4, 1986.
McClurg P., Chaille C. Computer games: Environments for developing spatial Cognition. < Journal Education Computer Research>, 1987. 3. № 1, p. 95–111.
Новоселова С. Л., Петку Г. П. Компьютерный мир дошкольника. – М.: Новая школа, 1997. — 128 с.
Протасова Е. Ю. Компьютерные игры и обучение дошкольников второму языку // Информатика и образование. — 1994. — №5. — С. 43–46.
Марголис Л., Иванов А. Шестилетки: К творчеству через компьютер// Информатика и образование. — 1991. — №3. — С. 85–90.
Кашлев С. С. Современные технологии педагогического процесса. —Минск: Вышейшая школа, 2002.
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.