ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМП’ЮТЕРНО ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЙОГО СКЛАДОВИХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
PDF

Ключові слова

початкова школа
розвивальні програмні засоби
комп’ютерно-ігровий комплекс
вимоги

Як цитувати

[1]
G. P. Lavrentieva, “ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМП’ЮТЕРНО ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЙОГО СКЛАДОВИХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ”, ITLT, vol. 11, no. 3, Aug. 2010, doi: 10.33407/itlt.v11i3.62.

Анотація

У статті висвітлено психолого-педагогічні вимоги до ігрових та розвивальних програмних засобів як складових комп’ютерно-ігрового середовища початкового навчального закладу. Розглянуто комплекс ергономічних вимог до структури і складу комп’ютерно-ігрового комплексу, надано рекомендації щодо найбільш доцільних шляхів його створення та використання.
PDF

Посилання

Бондаровская В. М. Вопросы эргономики в процессе взаимодействия ребенка с компьютером / 2. 2. Проблемы компьютеризации дошкольного воспитания: Материалы научно-технического семинара. Серия 9. ”Экономика и системы управления”. Выпуск 2 (229). — М.: ЦНИИ ”Электроника”, 1989. — С. 31–33.

Зварыгина Е. В. Педагогические подходы к компьютерным играм для дошкольников // Информатика и образование. — 1990. — №6. — С. 94–104.

Кореганова О. І. Комп’ютер у дошкільному закладі // Комп’ютер у школі та сім’ї. — 2000. — №3. — С. 40.

Моторин В. Воспитательные возможности компьютерных игр// Дошкольное воспитание. — 2000. — №11. — С. 53–55.

Новоселова С. Л., Петку Г. П. Компьютерный мир дошкольника. — М.: Новая школа, 1997. — 128 с.

Новоселова С. Л., Петку Ф. П., Пашелите И. Ю. Новая информационная технология в работе с дошкольниками. Применима ли она? // Дошкольное воспитание. — 1989. — № 9. — С. 73–76.

Новоселова С. Л. Проблема информатизации дошкольного образования // Информатика и образование. — 1990. — №2. — С. 93–96.

Новоселова С. Л. Психолого-педагогические аспекты обоснования использования компьютерно-игрового комплекса в системе дошкольного воспитания / Проблемы компьютеризации дошкольного воспитания: Материалы научно-технического семинара. Серия 9. Экономика и системы управления. Выпуск 2 (229) — М.: ЦНИИ “Электроника”. — 1989. — С. 8–11.

Полька Н. Комп’ютер: санітарні вимоги// Дошкільне виховання. — 1999. — №5. — С. 8.

Чайнова Л. Д., Горвиц Ю. М. Ассоциация КИД действует. По материалам межрегионального семинара по проблемам компьютеризации дошкольного воспитания // Техническая эстетика. — 1992. — №5. — С. 24–25.

Чайнова Л. Д., Горвиц Ю. М. Компьютеры для детей: психологические проблемы безопасности и комфорта. //Психологический журнал. — 1994. — №4. — С. 63–65.

Чайнова Л. Д. Компьютерные игры в дошкольном образовании // Техническая эстетика. — 1992. — №1. — С. 19.

Нокс Дж. Что могут дать компьютеры педагогике: Взгляд из американской школы // Информатика и образование. — 1991. — № 5. — С. 107–112.

Yawkey T. The computer in nu rsery school, « Prospects >. Vol. XVI, № 4, 1986.

McClurg P., Chaille C. Computer games: Environments for developing spatial Cognition. < Journal Education Computer Research>, 1987. 3. № 1, p. 95–111.

Новоселова С. Л., Петку Г. П. Компьютерный мир дошкольника. – М.: Новая школа, 1997. — 128 с.

Протасова Е. Ю. Компьютерные игры и обучение дошкольников второму языку // Информатика и образование. — 1994. — №5. — С. 43–46.

Марголис Л., Иванов А. Шестилетки: К творчеству через компьютер// Информатика и образование. — 1991. — №3. — С. 85–90.

Кашлев С. С. Современные технологии педагогического процесса. —Минск: Вышейшая школа, 2002.

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.