ПРО ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ (У ВНЗ)
PDF

Ключові слова

мультимедійні технології
мультимедійні презентації
інформаційні технології
електронні підручники
анімація
відеоролики

Як цитувати

[1]
S. S. Ryzhenko, “ПРО ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ (У ВНЗ)”, ITLT, vol. 11, no. 3, Aug. 2010, doi: 10.33407/itlt.v11i3.59.

Анотація

У статті розкриваються питання доцільності використання мультимедійних засобів навчання на різних типах занять (лекційні, практичні, семінарські та лабораторні роботи). Даються рекомендації щодо проведення лекційних занять з використанням мультимедія. Також проводиться аналіз результатів засвоєння студентами матеріалу, поданого в мультимедійній формі.
PDF

Посилання

Іванов В. Ф., Мелещенко О. К. Сучасні комп’ютерні технології і засоби масової комунікації: аспекти застосування. — К.: ІЗМН, 2006. — 352 с.

Крилов І. В. Інформаційні технології: теорія і практика — К.: Центр, 2006. — 128 с.

Волкова Н. П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів. — К.: Академія, 2001. — 576 с.

Підласий І. П. Практична педагогіка або три технології. — К.: Слово, 2004. — 616 с.

Информационные технологии в образовании: учебное пособие для высших педагогических учебных заведений / Под ред. И. Г. Захарова. — М.: Академия, 2003. — 188 с.

Морева Н. А. Современная технология учебного занятия / Под ред. Н. А. Морева. — М.: Просвещение, 2007. — 156 с.

Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие для студентов пед. вузов и системы повышения квалификации педагог. кадров / Под ред. Е. С. Полат. — 2-е изд.; стер. — М.: Академия, 2005. — 272 с.

Образовательный портал. [Електронний ресурс] / Мультимедиа в образовании. / — Режим доступу: http:/www.ido.edu.ru/open/multimedia/index.html.

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.