Анотація
У статті проаналізовано науково-педагогічні підходи до оцінювання результатів компетентнісного навчання. Запропоновано використання методу семантичного диференціала в дослідженні динаміки зростання компетентності суб’єктів навчання, доцільність застосування якого підтверджується результатами педагогічного експерименту.Посилання
Бобиенко О. М. Ключевые компетентности личности как образовательный результат системы профессионального образования: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / Бобиенко Олеся Михайловна. — Казань, 2005. — 186 с.
Доловова Н. Н. Формирование коммуникативной компетентности студентов в педагогическом пространстве технического вуза: На примере курса «Иностранный язык»: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / Доловова Наталья Николаевна. — Ульяновск, 2003. — 222 с.
Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. — СПб.: Питер, 2002. — 512 с.: ил. — (Серия «Мастера психологии»).
Осенчугова Т. В. Обучение физике на основе системы занятий как средства формирования учебно-познавательной компетентности учащихся: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Осенчугова Татьяна Викторовна. — Н. Новгород, 2006. — 167 с.
Пінчук О. П. Оцінювання рівня сформованості предметних компетентностей учнів основної школи методом семантичного диференціала в процесі навчання фізики / Ю. О. Жук, О. П. Пінчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. — Випуск 12: Зб. наук. пр. — К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. — С. 120–127.
Пінчук О. П. Вдосконалення моделі предметної області в індивідуальній свідомості учнів як необхідна умова розвитку їх предметної компетентності / О. П. Пінчук // Наукові записки (пед. науки). — Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009. — Вип. 82. — Частина 1. — С. 80–84.
Пінчук О. П. Деякі аспекти підвищення якості самостійної пізнавальної діяльності учнів у процесі компетентнісно орієнтованого навчання / О. П. Пінчук // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін: Зб. наук.-метод. праць. — Рівне : Волинські обереги, 2009. — С. 122–127.
Смолянинова О. Г. Развитие методической системы формирования информационной и коммуникативной компетентности будущего учителя на основе мультимедиа-технологий: Дисс. ... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Смолянинова Ольга Георгиевна. — Санкт-Петербург, 2002. — 504 с.
Табатабаи М. Р. Формирование ключевых компетентностей учащихся средних профессиональных учебных заведений: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / Табатабаи Марина Рафаэловна. — Москва, 2004. — 177 с.
Тарасенкова Н. А. Зміст і структура математичної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Тарасенкова, В. Кірман // Математика в школі. — 2008. — № 6. — С. 3–9.
Уласевич С. Н Управление качеством развития образовательной компетентности школьников: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Уласевич Светлана Николаевна. — Белгород, 2003. — 221 с.
Чепелев П. Н. Оценка эффективности педагогических новшеств с использованием непараметрических методов математической статистики: Дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Чепелев Павел Николаевич. — Курск, 2003. — 199 с.
Шишканов Д. В. Развитие содержания курса «Технические и аудиовизуальные средства обучения» в вузе на основе компетентностного подхода: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Шишканов Денис Владимирович. — Красноярск, 2004. — 138 с.
Юматова Э. Г. Формирование геометро-графической компетентности студентов технического вуза средствами компьютерных технологий: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Юматова Эвелина Геннадьевна. — Н. Новгород, 2004. — 212 с.
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.