ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
PDF

Ключові слова

предметні компетентності учнів
педагогічний експеримент
оцінювання компетентностей

Як цитувати

[1]
O. P. Pinchuk, “ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ”, ITLT, vol. 11, no. 3, Aug. 2010, doi: 10.33407/itlt.v11i3.56.

Анотація

У статті проаналізовано науково-педагогічні підходи до оцінювання результатів компетентнісного навчання. Запропоновано використання методу семантичного диференціала в дослідженні динаміки зростання компетентності суб’єктів навчання, доцільність застосування якого підтверджується результатами педагогічного експерименту.
PDF

Посилання

Бобиенко О. М. Ключевые компетентности личности как образовательный результат системы профессионального образования: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / Бобиенко Олеся Михайловна. — Казань, 2005. — 186 с.

Доловова Н. Н. Формирование коммуникативной компетентности студентов в педагогическом пространстве технического вуза: На примере курса «Иностранный язык»: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / Доловова Наталья Николаевна. — Ульяновск, 2003. — 222 с.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. — СПб.: Питер, 2002. — 512 с.: ил. — (Серия «Мастера психологии»).

Осенчугова Т. В. Обучение физике на основе системы занятий как средства формирования учебно-познавательной компетентности учащихся: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Осенчугова Татьяна Викторовна. — Н. Новгород, 2006. — 167 с.

Пінчук О. П. Оцінювання рівня сформованості предметних компетент­ностей учнів основної школи методом семантичного диференціала в процесі навчання фізики / Ю. О. Жук, О. П. Пінчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. — Випуск 12: Зб. наук. пр. — К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. — С. 120–127.

Пінчук О. П. Вдосконалення моделі предметної області в індивідуальній свідомості учнів як необхідна умова розвитку їх предметної компетентності / О. П. Пінчук // Наукові записки (пед. науки). — Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009. — Вип. 82. — Частина 1. — С. 80–84.

Пінчук О. П. Деякі аспекти підвищення якості самостійної пізнавальної діяльності учнів у процесі компетентнісно орієнтованого навчання / О. П. Пінчук // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін: Зб. наук.-метод. праць. — Рівне : Волинські обереги, 2009. — С. 122–127.

Смолянинова О. Г. Развитие методической системы формирования информационной и коммуникативной компетентности будущего учителя на основе мультимедиа-технологий: Дисс. ... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Смолянинова Ольга Георгиевна. — Санкт-Петербург, 2002. — 504 с.

Табатабаи М. Р. Формирование ключевых компетентностей учащихся средних профессиональных учебных заведений: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / Табатабаи Марина Рафаэловна. — Москва, 2004. — 177 с.

Тарасенкова Н. А. Зміст і структура математичної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Тарасенкова, В. Кірман // Математика в школі. — 2008. — № 6. — С. 3–9.

Уласевич С. Н Управление качеством развития образовательной компетентности школьников: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Уласевич Светлана Николаевна. — Белгород, 2003. — 221 с.

Чепелев П. Н. Оценка эффективности педагогических новшеств с использованием непараметрических методов математической статистики: Дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Чепелев Павел Николаевич. — Курск, 2003. — 199 с.

Шишканов Д. В. Развитие содержания курса «Технические и аудиовизуальные средства обучения» в вузе на основе компетентностного подхода: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Шишканов Денис Владимирович. — Красноярск, 2004. — 138 с.

Юматова Э. Г. Формирование геометро-графической компетентности студентов технического вуза средствами компьютерных технологий: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Юматова Эвелина Геннадьевна. — Н. Новгород, 2004. — 212 с.

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.