ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ПРОГРАМАМИ УНІВЕРСИТЕТУ
PDF (Англійська)

Ключові слова

JetIQ
інформаційне електронне освітнє середовище
інформаційне електронне середовище управління
електронний університет
модуль управління освітньою програмою
освітня програма
оцифрування
система управління

Як цитувати

[1]
Є. Паламарчук and О. Коваленко, “ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ПРОГРАМАМИ УНІВЕРСИТЕТУ”, ITLT, vol. 99, no. 1, pp. 165–178, Feb. 2024, doi: 10.33407/itlt.v99i1.5474.

Анотація

У статті наведено результати дослідження створення системи управління освітніми програмами (ОП) університету. Аналіз наукових праць показав, що заклади вищої освіти потребують впровадження інтегрованих інформаційних систем. Такі системи є технічною основою електронного університету, мають функціонал для управління навчанням та забезпечення комунікацій, управління університетом. Проведено аналіз основних процесів управління закладом вищої освіти та визначено зацікавлені сторони, їх роль та участь в процесах. Запропонована математична модель є основою розробки системи управління освітніми програмами, контролем її впровадження на основі параметрів якості. Програмний модуль є частиною системи підтримки процесів управління університетом та комплексної інформаційної системи JetIQ Вінницького національного технічного університету (ВНТУ). Для аналізу предметної галузі та формування оптимальних управлінських процесів використано методичні рекомендації Національного агентства забезпечення якості освіти, експорт та імпорт даних з використанням системи державної бази освіти. Використано досвід та рекомендації фахівців відділу забезпечення якості освіти ВНТУ, експертів та гарантів освітніх програм. Прецедентні моделі формуються щодо таких рольових сценаріїв – абітурієнт, студент, викладач, гарант, менеджмент, експерт, роботодавець. Такі моделі дозволили створити не лише програмний модуль управління освітніми програмами, який автори назвали «Якість освіти» (QEd), а й визначити умови розміщення на головному сайті ВНТУ освітніх програм та документації їх розробки, конспектів на головній вітрині та Jet-майданчиків кафедри, допомогли у створенні сценаріїв автоматичного контролю якості ОП. Результатом створення програмного модуля для управління освітніми програмами є система структурованої інформації щодо розробки та реалізації освітньої програми, яка дозволяє гаранту та фахівцям кафедри забезпечувати якість навчання шляхом використання спеціальних контейнерів. для документації та зацікавленим особам використовувати публічну актуальну інформацію на вебсайтах університету.

PDF (Англійська)

Посилання

V. Kobets, V. Liubchenko, I. Popovych та S. Koval, “Institutional Aspects of Integrated Quality Assurance of Engineering Study Programs at HEI Using ICT. In: Ivanov, V., Trojanowska, J., Pavlenko, I., Zajac, J., Peraković, D. (eds) Advances in Design, Simulation and Manufacturing IV. DSMIE 2021. Lecture Notes in Mechanical Engineering. Springer, Cham. doi.org/10.1007/978-3-030-77719-7_30. (in English).

J. Kaplan, “Swapping Learning Management Systems: Self-Regulated Learning, Program Completion and Academic Achievement”, Learn. Technol. Educ. Challenges. LTEC. Commun. Comput. Inf. Science, vol . Springer, Cham., v. 1428, 2021. doi.org/ 10.1007/978-3-030-81350-5_6. (in English)

M. Vejačka and D. Pal'ová, "The Effectiveness of the Education in the University Course during and before the Covid-19 Pandemic," 2021 44th International Convention on Information, Communication and Electronic Technology (MIPRO), Opatija, Croatia, 2021, pp. 558-563. doi.org/: 10.23919/MIPRO52101.2021.9596655. (in English)

L. Ivascu and A. E. Artene, “eTeaching and eLearning Resources. A Challenge for University Education During Covid-19”, Intelligent Techniques for Efficient Use of Valuable Resources. Polytech. Univ. Timisoara, 2022, p. 47–59. doi.org/10.1007/978-3-031-09928-1_4. (in English)

P. Singh, I. Alhassan, N. Binsaif та T. Alhussain, “Standard Measuring of E-Learning to Assess the Quality Level of E-Learning Outcomes: Saudi Electronic University Case Study”, Sustainability, T. 15, no. 1, p. 844. doi.org/10.3390/su15010844. (in English)

H. K. S. Aljader, "A Comprehensive Methodology to Develop an Efficient Electronic Learning Management System that is Compatible with Various Applications," 2019 Global Conference for Advancement in Technology (GCAT), Bangalore, India, 2019, pp. 1-6, doi.org/10.1109/GCAT47503.2019.8978334. (in English)

N. V. Morze, E. Smyrnova-Trybulska та O. Glazunova, “Design of a University Learning Environment for SMART Education”, у Research Anthology on Preparing School Administrators to Lead Quality Education Programs. IGI Glob., 2021, с. 518–545. doi.org/10.4018/978-1-7998-3438-0.ch024.(in English)

V. M. Kuharenko et al., Teoriya ta praktyka zmishanoho navchannya. “Theory and practice of blended learning”. monograph. Kharkiv, Ukraine: "Misdruk", NTU "KHPI", 2016. 284 p. (in Ukrainian)

Y. Palamarchuk, N. Zamkova, R. Novytsky, and O. Kovalenko, "IT strategies for the development of higher educational institutions," 2022 IEEE 17th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), 2022, pp. 270-273, doi.org/10.1109/CSIT56902.2022.10000458. (in English)

K. S. Musti, “Management Information Systems for Higher Education Institutions: Challenges and Opportunities”, In M. Sony, K. Karingada, & N. Baporikar (Eds.), Quality Management Implementation in Higher Education: Practices, Models, and Case Studies, 2020, pp. 110-131. doi.org/10.4018/978-1-5225-9829-9.ch006. (in English)

Best University Management Software for Higher Education in 2023. [Online]. Available: https://clickup.com/blog/university-management-software/ (in English)

Quality management principles. [Online]. Available: https://www.iso.org/iso-9001-quality-management.html (in English)

“Provisions on the accreditation of educational programs, according to which higher education applicants are trained”, MES of Ukraine, Order № 977 from 11.07.2019, [Online]. Available: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0880-19#Text (in Ukrainian)

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Євген Паламарчук, Олена Коваленко

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.