Анотація
У статті представлено порівняльний аналіз результатів, одержаних у ході дослідно-експериментальної роботи з упровадження системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів у вищих навчальних закладах, які готують кадри для галузі економіки та фінансів.Посилання
Булавенко О. А. Проектирование содержания и технологии непрерывного экономического образования в профессиональных учебных заведениях: Автореф. дисс. на соискание научн. степени д-ра пед. наук: спец. 13.00.08 „Теория и методика профессионального образования” / О. А. Булавенко ― Брянск, 2007. ― 42 с.
Гончарова О. М. Теоретико-методичні основи особистісно-орієнтованої системи формування інформатичних компетентностей студентів економічних спеціальностей : Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: спец. 13.00.02 „Теорія і методика навчання (інформатика) / О.М. Гончарова. — Київ, 2007. — 40 с.
Дибкова Л. М. Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів : Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійної освіти” / Л. М. Дибкова. — Київ, 2006. — 20 с.
Іванченко Є. А. Методика оцінювання компетентності економіста в системі інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів: [Навчально-методичний посібник для студентів та викладачів вищих навчальних закладів] / Є. А. Іванченко. ― Одеса: Поліграф, 2008. ― 130 с.
Кареліна О. В. Формування умінь з інформаційних технологій у процесі дистанційного навчання студентів вищих економічних навчальних закладів: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійнї освіти” / О. В. Кареліна. — Тернопіль, 2005. — 20 с.
Кустовський С. М. Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів у вищих навчальних закладах: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійнї освіти” / С. М. Кустовський. — Вінниця, 2005. — 20 с.
Москалева О. И. Информационно-технологическая компетентность как компонент профессиональной подготовки будущего экономиста / О. И. Москалева. ― Режим доступу: http://ito.edu.ru/2008/MariyEl/II/II-0-19.html.
Нічуговська Л. І. Науково-методичні основи математичної освіти студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. Наук. спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійної освіти” / Л. І. Нічуговська. — К., 2005. — 36 с.
Пархоменко В. Л., Денисов Д. Р. Информационные технологии в профессиональной подготовке современного экономиста / В. Л. Пархоменко, Д. Р. Денисов. ― Режим доступу: http://www.ito.su/1998/2/parchomenko.html.
Подсолонко В. А., Подсолонко Е. А., Михайлов Е. А. Обеспечение непрерывной профессиональной подготовки экономистов и менеджеров / В. А. Подсолонко, Е. А. Подсолонко, Е. А. Михайлов. ― Режим доступу:
http://vestnik.ssu.samara.ru/gum/2008web51/pedi/2008510303.pdf.
Семенчук Ю. О. Формування англомовної лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей засобами інтерактивного навчання: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 „Теорія і методика навчання: германські мови” / Ю. О. Семенчук. — Київ, 2007. — 27 с.
Стасюк В. Д. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх економістів у комплексі „школа — вищий заклад освіти”: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійної освіти” / В. Д. Стасюк. — Одеса, 2003. — 20 с.
Шипулина Л. А. Формирование профессионализма будущих экономистов средствами новых информационных технологий: Автореф. дисс. на соискание научн. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 „Теория и методика профессионального обучения” / Л. А. Шипулина. ― Ставрополь, 2004. ― 21 с.
Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
- Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
Ліцензування контенту
- Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
- Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.
Політика депонування
- Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
- Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
- Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.