АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ІНТЕГРАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ
PDF

Ключові слова

вища освіта
професійна підготовка
інтеграція
система інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів
інформаційні технології

Як цитувати

[1]
Y. A. Ivanchenko, “АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ІНТЕГРАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ”, ITLT, vol. 11, no. 3, Aug. 2010, doi: 10.33407/itlt.v11i3.54.

Анотація

У статті представлено порівняльний аналіз результатів, одержаних у ході дослідно-експериментальної роботи з упровадження системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів у вищих навчальних закладах, які готують кадри для галузі економіки та фінансів.
PDF

Посилання

Булавенко О. А. Проектирование содержания и технологии непрерывного экономического образования в профессиональных учебных заведениях: Автореф. дисс. на соискание научн. степени д-ра пед. наук: спец. 13.00.08 „Теория и методика профессионального образования” / О. А. Булавенко ― Брянск, 2007. ― 42 с.

Гончарова О. М. Теоретико-методичні основи особистісно-орієнтованої системи формування інформатичних компетентностей студентів економічних спеціальностей : Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: спец. 13.00.02 „Теорія і методика навчання (інформатика) / О.М. Гончарова. — Київ, 2007. — 40 с.

Дибкова Л. М. Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів : Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійної освіти” / Л. М. Дибкова. — Київ, 2006. — 20 с.

Іванченко Є. А. Методика оцінювання компетентності економіста в системі інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів: [Навчально-методичний посібник для студентів та викладачів вищих навчальних закладів] / Є. А. Іванченко. ― Одеса: Поліграф, 2008. ― 130 с.

Кареліна О. В. Формування умінь з інформаційних технологій у процесі дистанційного навчання студентів вищих економічних навчальних закладів: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійнї освіти” / О. В. Кареліна. — Тернопіль, 2005. — 20 с.

Кустовський С. М. Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів у вищих навчальних закладах: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійнї освіти” / С. М. Кустовський. — Вінниця, 2005. — 20 с.

Москалева О. И. Информационно-технологическая компетентность как компонент профессиональной подготовки будущего экономиста / О. И. Москалева. ― Режим доступу: http://ito.edu.ru/2008/MariyEl/II/II-0-19.html.

Нічуговська Л. І. Науково-методичні основи математичної освіти студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. Наук. спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійної освіти” / Л. І. Нічуговська. — К., 2005. — 36 с.

Пархоменко В. Л., Денисов Д. Р. Информационные технологии в профессиональной подготовке современного экономиста / В. Л. Пархоменко, Д. Р. Денисов. ― Режим доступу: http://www.ito.su/1998/2/parchomenko.html.

Подсолонко В. А., Подсолонко Е. А., Михайлов Е. А. Обеспечение непрерывной профессиональной подготовки экономистов и менеджеров / В. А. Подсолонко, Е. А. Подсолонко, Е. А. Михайлов. ― Режим доступу:

http://vestnik.ssu.samara.ru/gum/2008web51/pedi/2008510303.pdf.

Семенчук Ю. О. Формування англомовної лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей засобами інтерактивного навчання: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 „Теорія і методика навчання: германські мови” / Ю. О. Семенчук. — Київ, 2007. — 27 с.

Стасюк В. Д. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх економістів у комплексі „школа — вищий заклад освіти”: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійної освіти” / В. Д. Стасюк. — Одеса, 2003. — 20 с.

Шипулина Л. А. Формирование профессионализма будущих экономистов средствами новых информационных технологий: Автореф. дисс. на соискание научн. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 „Теория и методика профессионального обучения” / Л. А. Шипулина. ― Ставрополь, 2004. ― 21 с.

Автори, які подають матеріали до цього журналу, погоджуються з наступними положеннями:

  1. Автори отримують право на авторство своєї роботи одразу після її публікації та назавжди зберігають це право за собою без жодних обмежень.
  2. Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.

Ліцензування контенту

  1. Автори передають журналу право першої публікації свого рукопису на умовах ліцензії Creative Commons ("Із зазначенням авторства - Некомерційне використання - Поширення на тих же умовах") 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно читати, завантажувати, копіювати і роздруковувати представлені матеріали, здійснювати пошук контенту та посилатись на опубліковані статті, поширювати їх повний текст і використовувати з будь-якою законною некомерційною метою (в тому числі з навчальною або науковою) та обов'язковим посиланням на авторів робіт і первинну публікацію у цьому журналі.
  2. Опубліковані оригінальні статті в подальшому не можуть використовуватись користувачами (окрім авторів) з комерційною метою або поширюватись сторонніми організаціями-посередниками на платній основі.

Політика депонування

  1. Редакція журналу заохочує розміщення авторами рукопису статті в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності і динаміці цитування (див. задекларовану політику депонування даного журналу в директорії Sherpa/Romeo).
  2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження статті у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати її в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на первинну публікацію у цьому журналі.
  3. Дозволяється самоархівування постпринтів (версій рукописів, схвалених до друку в процесі рецензування) під час їх редакційного опрацювання або опублікованих видавцем PDF-версій.
  4. Самоархівування препринтів (версій рукописів до рецензування) не дозволяється.

Завантаження

Дані про завантаження ще недоступні.